Pressemeddelelser via internet

Få dit spændende budskab ud på internettet med en pressemeddelelse!

Har du et spændende og interessant budskab om din virksomhed, dit produkt eller f.eks. en spændende udvikling i din branche kan dette være med til at skabe opmærksomhed om din virksomhed og bruges til promovering og markedsføring af din virksomhed.

Udsendelse af pressemeddelelse
Budget Reklame tilbyder at hjælpe med at oprette, korrekturlæse og udsende din pressemeddelelse via Presswire.dk* for kun kr. 495,- ekskl. moms.

Presswire.dk er en internetportal hvor man kan oprette sin pressemeddelelse og udsende den således din nyhed kommer ud til journalister og reportere fordelt over det dansktalende internet.

Pressemeddelelse som pdf til din hjemmeside/e-mail
Har du brug for en pdf-fil af din pressemeddelelse til din hjemmeside eller til at maile ud til dine kunder, tilbyder Budget Reklame at udarbejde en pdf-fil af pressemeddelelsen for kr. 199,- ekskl. moms. Skal du bruge en skabelon med rød tråd til din øvrige markedsføring og dermed også et mere spændende og tilpasset udseende så giver vi gerne et tilbud på udarbejdelse og opsætning.

Ad-hoc html-side til udsendelse af  pressemeddelselse via email/som nyhedsbrev
Har du behov for en selvstændig, enkeltstående html-side, f.eks. til brug ifm udsendelse af nyhedsbrev kan vi tilbyde at lave en html-side uden specifikke krav til server, php-funktionalitet eller andet. Send en beskrivelse af opgaven til Budget Reklame, så laver vi et uforpligtende tilbud på opgaven.

*Bemærk: Presswire.dk er gratis at anvende